Vju&Aark

Vju & Aark Design // Ceramic Jewelry

Vju & Aark Design // Ceramic Jewelry

Alkalomra mi alkalmas ?

2016. január 31. - Vju Aark

img_2372_2_2.JPG

Alkalomra

szerző: A.K.Á.

Elkezdődött a téli mulatozás időszaka, a báli szezon. Az ember lánya kénytelen megjelenni a különböző farsangi mulatságokon, szalagavatókon, álarcosbálokon, ilyen-olyan rendezvényeken.

Kénytelen elmenni és kénytelen kiöltözni. Persze nem mindenkinek kényszerűség, hogy kiöltözzön, nekem néha az.

De, ha muszáj, akkor muszáj.

Több ilyen eseményen voltam az elmúlt hónapban. Ciki vagy sem, a jól bevált alapdarab, egy fekete csipkeruha minden alkalommal végigkísért. Csupán a kiegészítőkön változtattam: blézer vagy boleró, térdcsizma vagy bokacsizma, táska vagy retikül és persze az ékszerek.

Az egyikhez egy rövid fazonú, ezüst színű, mutatós, feltűnő nyakláncot választottam, harmonizáló, ezüst-fekete színű, lógós fülbevalóval. (Ld.: kép) A másik alkalommal egy egészen hosszú, piros-bronz színű, klasszikus kerek formájú láncot húztam. Ehhez bronz pötty fülbevalót és bronz kisméretű gyűrűt párosítottam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vjukeramikadesign.blog.hu/api/trackback/id/tr88340514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása